Sabtu, 29 Juni 2013

mEt malming all . . ¤ hampir aja gua lupa kalo ne mlm minggu. . Untng aja da ceue gua yg slalu ingtin dg kata2 ucpan yg nyentuh hati . .
BagI yg jomblo n gada temen . . Tnang aja. . Kami dah nyiapin puisi yg pas buat para j0mblo yg merindu kdatangan kksihnya . .
Berikut puisinya :


rindu. .
Rindu kian menerpa.,

hati ini yg sdang gundah gulana. .

Ketika aku teringat masalalu. .
Yg indah. .
Yg q nanti. . .

Rindu. .
Oh. . . . .
Rindu. . .

S'at malam minggu. .
Q slalu menantimu. . .

Sambil menatap jam mati . . Menunggu kdatanganmu. .

Menunggu betapa lamanya aku rindu. .

Ktika dulu aku di sayang sayang . .
Di cinta & di cinta . .

Skrng aku di benci & di maki . .

Oh . . Cinta sejati . .
Dimanakah engkau s'at ini . .

~Aku disini slalu menanti . .

Menanti kdatanganmu mlm ini . .

0 komentar :

Posting Komentar